موبايل فونيكس موبايل فونيكس .

موبايل فونيكس

بررسي و مقايسه نسل نوت 9 شيائومي . كدام گوشي بهتر است؟

xiaomi note 9 همراه با چهار گوشي متفاوت و قيمت هاي متفاوت .

xiaomi note 9 يا به عبارتي نسل 9 سري نوت محصول شركت شيائومي يكي از شركت هاي روز دنياست كه در حال سبقت گرفتن از بيشتر توليد كنندگان حوزه موبايل است. بسياري از كاربران در هنگام خريد گوشي به تحقيق و گشت گذار اينترنتي مي پردازند . برخي هم از دوستان آشنايان و يا فروشنده ها مشورت ميگيرند . در اين مطلب مي خواهم در مورد نسل نهم ردمي صحبت كنيم. اگر قصد خريد نسل 9 گوشي شيائومي داريد انتخاب خوبي كرده ايد اما بايد بگوييم كه اين نسل شامل 4 گوشي متفاوت است كه نسبت به امكانات و سخت افزار قيمت و كارايي متقاوتي دارند.

سري اول نسل نوت 9 شيائومي حدود شش ماه بعد از نسل 8 اين شركت ارائه شد. براي اين نسل چهار گوشي متفاوت عرضه شده است :

  1. xiaomi note 9
  2. xiaomi note 9s
  3. xiaomi note 9 pro
  4. xiaomi note 9 pro max

طبيعي است كه نسخه پرو و پرو مكس با ليست تكميل تري از امكانات عرضه شده اند اما 9 و 9s زياد متفاوت نيستند. شركت با توجه به كاربران برخي از امكانات را در اين گوشي ها حذف كرده تا قيمت مناسبتري داشته باشند. در ادامه به بررسي گوشي ها خواهيم پرداخت تا در هنگام خريد نسبت به نياز خود گوشي مناسب را تهيه كنيد.

تفاوت در طراحي و اندازه

طبيعي است كه نسل نوت 9 شيائومي از نظر طراحي تفاوتي نداشته باشند. ابعاد اين گوشي در تمامي سري ها برابر است. تنها تفاوت در نوت 9 به چشم مي خورد كه زياد هم نيست. نوت 9 حدود 10 گرم وزن كمتري دارد كه شايد بخاطر نبود برخي قطعات باشد. تمام اين گوشي ها دو سيم كارت هستند و داراي درگاه مجزا براي كارت حافظه طراحي شده اند. جنس فرم تمام اين گوشي ها از پلاستيك است. وظيفه محافظت از گوشي هم بر عهده گوريلا گلس 5 است كه در قسمت پشتي و جلويي گوشي به كار رفته است. و البته تفاوت ديگر هم در رنگ هاي اين گوشي هاست كه در جدول زير به آنها اشاره شده است.

 

ادامه مطلب و منبع : https://www.phoenixmobile.store/xiaomi-note-9-generation/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۲۷ توسط:موبايل فونيكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :