موبايل فونيكس موبايل فونيكس .

موبايل فونيكس

iOS 15 Beta Problems : مواردي كه قبل از استفاده از iOS15 بايد بدانيد

مشكلات iOS15 بتا همراه با ارايه اين سيستم عامل جديد خودنمايي كرداند . برخي از اين موارد چندان دست پا گير نيستند .اما برخي از iOS 15 Beta Problems ها دردسرهايي را براي كاربران و توسعه دهندگان اين تكنولوژي به وجود آورداند. iOS 15 beta براي تمامي كساني كه در برنامه نرم افزاري اپل ثبت نام كرده اند قابل دسترس است.

iOS 15 beta اپل داراي ويژگي ها و امكانات جديد و جالبي است پس دلايل زيادي وجود دارد كه همين حالا در گوشي آيفون خودمون امتحانش كنيم. iOS 15 Beta سهم خودشو از باگ ها و مشكلات رو هم داره. البته در عالم برنامه نويسي و نرم افزار ها وجود اين موارد چيز چندان عجيب اي نيست. با توجه به اينكه اين نرم افزار ناتمام است و نرم افزار پيش از انتشار هميشه با مشكلات عملكردي روبرو است. براي حل اين مشكلات زمان و تلاشهاي زيادي لازم است. كساني كه مايل هستند از iOS15 بتا استفاده كنند بهتر است قبل از استفاده از مواردي كه قرار است با آنها روبرو شوند اطلاع داشته باشند.

 

در اين راهنما شما با تعدادي از مشكلات iOS15 بتا آشنا خواهيد شد. همچنين ليستي از منابع در اختيارتان قرار داده شده كه اگر بارگيري نسخه بتا را انجام دهيد و به مشكل بر بخوريد ، مفيد خواهد بود.


براي خواندن ادامه مطلب كليك نماييد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۴:۲۲ توسط:موبايل فونيكس موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :